Ilustrativní obrázek příspěvku

Odevzdání přihlášek ke studiu

Všeobecné informace k přijímacímu řízení jsou uvedeny na našich stránkách. 

Přihlášky ke studiu můžete odevzdávat do úterý 1. března (včetně) třemi obvyklými způsoby:

  • poštou (doporučeně)
  • datovou schránkou: vh39ttv (pozor – přihláška v příloze musí být elektronicky zkonvertovaná!)
  • osobně v kanceláři školy ve všedních dnech mezi 7-14 hod., ve čtvrtek do 17 hod.

Na školní rok 2022/2023 bylo přijato 142 přihlášek ke studiu.

Nejčastější dotazy při vyplňování přihlášek:

  • Termín školní přijímací zkoušky je 20. a 21. dubna 2022. V ideálním případě nemusíte vyplňovat nic, pokud můžete oba termíny. Pouze v případě, že již víte, že se vám jeden ze dnů kryje např. s důležitým klavírním recitálem v ZUŠ, přijímacím pohovorem na druhou školu a pod., tak toto pole vyplňte a my se pokusíme vám vyhovět.
  • Zkontrolujte si podpisy. Vyplněná přihláška obsahuje podpisy žáka i zákonného zástupce.
  • Zkontrolujte si kontakty na sebe, hlavně mailové adresy, piště čitelně.
  • Přiložte kopie (nemusí být ověřené) slovního hodnocení za 8. a 9. ročník, pokud je součástí vysvědčení na vaší škole.
  • Přikládám Vzor vyplněné přihlášky na střední školu k vašemu případnému nahlédnutí.